بازدید: 47
کد: nw-fa-1
زمان انتشار: چهارشنبه 18 تیر 1393 12:35:43

مایکروسافت ۱۳ شهریور در برلین یک تلفن‌هوشمند ویندوزفونی با دوربین قوی معرفی می‌کند

مایکروسافت ۱۳ شهریور در برلین یک تلفن‌هوشمند ویندوزفونی با دوربین قوی معرفی می‌کند

به‌نظر می‌رسد عرضه‌ی نسل جدید از تلفن‌‌های‌هوشمند ویندوزفونی با برخورداری از دوربین‌ قوی در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد، چراکه ردموندی‌ها با انتشار یک دعوت‌نامه وعده‌ی معرفی چنین محصولی را در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2014 برلین و در روز ۱۳ شهریور ماه را داده‌اند.

مایکروسافت با انتشار تیزری تبلیغاتی با عنوان Ready for more وعده‌ی برگزاری مراسمی را در تاریخ ۱۳ شهریور ماه پیش از آغاز به‌کار نمایشگاه IFA 2014 داده است.

همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، چیزی شبیه به ماژول دوربین لومیا 1020 در بین حروف گنجانده شده است که گمانه‌ها در مورد احتمال معرفی چنین تلفن‌هوشمندی را تقویت می‌کند. همچنین با توجه به بکارگیری واژه‌ی Facetime به نظر می‌رسد کمپانی مایکروسافت در نظر دارد تا تلفن‌هوشمند خود لومیا 730 را که با کد سوپرمن شناخته می‌شود و با تمرکز روی ثبت تصاویر سلفی توسعه یافته، در این مراسم پیش روی کاربران قرار دهد.

در این بین نباید تلفن‌هوشمند ویندوزفونی لومیا 830 یا همان تسلا را از یاد برد که اطلاعاتی از آن نیز فاش شده است و احتمالا آن نیز در IFA 2014 رونمایی خواهد شد. برای اطمینان از صحتِ گمانه‌های مطرح شده باید تا نیمه اول شهریور ماه منتظر بمانیم تا ببینیم سونی، مایکروسافت، سامسونگ و دیگر تولیدکنندگان تلفن هوشمند از چه محصولاتی رونمایی خواهند کرد.
آخرین بروزرسانی: شنبه 25 مرداد 1393 13:39:38
{{FOOTER}}