بازدید: 783
کد: it-003
زمان انتشار: شنبه 31 تیر 1391 16:02:18

ادغام فناوری های UPoE و IPS در سری جدید مانیتورهای ال جی با تکنولوژی Cloud

ادغام فناوری های UPoE و IPS در سری جدید مانیتورهای ال جی با تکنولوژی Cloud
P_Series_Main_Visual

شرکت ال جی با پرده برداری از سری P مانیتور های خود اعلام کرد، شرکت ها با استفاده از این مانیتورها با پردازش Cloud که هیچ احتیاجی به کیس و کامپیوتر در کنار خود ندارند ، می توانند فضای آزاد بیشتری برای کارمندان خود ایجاد نمایند.

. این سری از مانیتور ها با بهره گیری از تکنولوژی VMware- Zero Client UPoE ، قابلیت ایجاد یک شبکه مجازی با سیستم امنیتی بهتر و کاهش هزینه ها را دارا می باشند.

به گفته مدیر این بخش،‌این مانیتورها گزینه ای بسیار جالب در نسل آینده معماری فضای کار در سازمان ها می باشند. در سری مانیتورهای P با ادغام دو تکنولوژی Cloud و IPS امکانات جالبی در بهره وری از فضای کار و محاسبات مجازی ایجاد شده است.

این سری از مانیتور ها که server-based می باشند، دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد، ازمهمترین این وی‍‍ژگی ها می توان به نرم افزاری که از طریق یک شبکه مرکزی مدیریت می شود اشاره کرد که امنیت بیشتری دربرابر نفوذ هکر ها،‌ویروس ها ونرم افزارهای جاسوسی ایجاد کرده و عملیات کنترل و بلوکه کردن داده ها بسیار راحت تر انجام می پذیرد.

تکنولوژی Zero Client Cloud Computing ال جی با ادغام سرورها، نیاز به فضای سخت افزاری را کاهش میدهد. در واقع هر بخش تنها یک کابل LAN،‌یک کیبورد ویک موس نیاز دارد و در عین حال هیچ نیازی به CPU، حافظه RAM و فضای سخت افزاری نمی باشد.علاوه بر این افراد نیازی به سیستم عامل نداشته و این امر موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد و همچنین بالا آمدن دستگاه در مقایسه با کامپیوترهای متداول بسیار سریع تر بوده و کل سیستم نیز مطابق با استانداردهای سازگاری با محیط زیست طراحی شده است.

این مانیتورها با بهره گیری از پلتفورم VMware که یک زیربنای مجازی خودکار می باشد به شرکت ها کمک می کند که از طریق مدیریت شبکه،‌هزینه ها را کاهش یابد و عملکرد بهتری داشته باشند. از آنجایی که این پلتفورم بصورت خودکار عمل می کند ارسال خدمات IT به هر بخش کاری سریعتر و مطابق با ویژگی های سیستم انجام می پذیرد. علاوه بر این،‌ این نرم افزار به صورتی برنامه ریزی شده که امنیت هر چه بیشتری را به هنگام تهیه نسخه پشتیبانی و یا به روز شدن خودکار سیستم،‌برای کاربر فراهم نماید.

تکنولوژی Cisco UPoE به دلیل حداقل نیاز به انرژی بسیار مورد توجه می باشد . این فناوری با توزیع انرژی در میان دستگاه های موجود در شبکه LAN و با استفاده از برنامه هوشمند Energy wise به بررسی میزان مصرف انرژی در دستگاه ها و انجام تنظیمات خودکار پرداخته و موجب بهره وری در مصرف انرژی می گردد. این تکنولوژی با حذف کابل ها و اتصالات مربوطه به کارمندان کمک می کند که استفاده بهتری از فضای موجود در اتاق کار خود ببرند.

با استفاده از پنل های IPSدر مقایسه با پنل های TN ،‌این مانیتور های ۲۳ اینچی دارای زاویه دید بازتر ، کیفیت تصویر بهتر ، رنگ های شفاف و واقعی تری می باشند. در انتها لازم به ذکر است که مانیتور مدل N2311AZ با کاهش خستگی درچشم ها ، انتخابی ایده ال برای مشاغلی چون طراحی و گرافیک می باشد.

منبع: وبلاگ LG
آدرس منبع: http://lgblog.ir/category/it/
آخرین بروزرسانی: شنبه 31 تیر 1391 16:07:40
{{FOOTER}}